Περιεχόμενα

 

Editorial                                                                                                            3

Ημερολόγιο καταστρώματος                                                                          4

Προς τον Πρόεδρο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου                                        5

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο: ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ             6

Η ΟΛΜΕ ΣΥΜΠΑΡΙΣΤΑΝΤΑΙ                                                                      8

Τα χειρόγραφα…. και η ΟΛΜΕ                                                                      9

Επιστολή του πρ. του Τμ. Κοιν/γίας Ιακ. Βαρσεδάκη                                    12

ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΗΜΕΡΑ       13

Η συμβολή του Κοινωνιολόγου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση                         15

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ                                                                                    17

ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ’97                                                                                          18

«LEOANARDO DA VINCI»: Σταυρινούδη Αθηνά                                        21

Πως εισήλθαν στο ΠΕ 10 οι Κοινωνικοί Ανθρωπολόγοι                               23

Πρόσκληση                                                                                                     49

Χειρόγραφη                                                                                                     50

Υλικό                                                                                                              51

Κοινωνιολογία και Στατιστική, Ε. Μανωλά, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ                       54


Editorial

 

Το ζήτημα της εισαγωγής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ταλανίζει εδώ και χρόνια το κλάδο.

Οι απόφοιτοι της ΠΑΤΕΣ, οι Κοινωνιολόγοι και με τον επιπλέον τίτλο των παιδαγωγικών Φιλοσοφικών Σχολών ή και Νηπιαγωγών προηγούνται έναντι όλων των άλλων.

Το περί Κοινού Δικαίου αίσθημα στις προσλήψεις των Κοινωνιολόγων απλά δεν υπάρχει. «Παραεπετηρίδες» και η αδυναμία, για να μην πούμε η «τύφλα» του ΥΠΕΠΘ να διαισθανθεί τα αυτονόητα που έτσι κι αλλιώς ισχύουν για τους άλλους «καθηγητικούς» κλάδους.

Ουδείς υπουργός Παιδείας μερίμνησε το ελάχιστο για τους Κοινωνιολόγους. Ουδείς!

Με το συνέδριο της ΟΛΜΕ δόθηκε μια ευκαιρία στο ΣΕΚ να ανανεώσει τις συμμαχίες του στο χώρο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η κοινή εφημερίδα ΣΕΚ – Παντείου – ΕΠΙ για το βιβλίο του Χάρη Πλουμίδη, «ΟΡΕΣΤΕΙΑΔΑ» ήταν η διαφορετική νότα που «έβγαλε» έστω και για λίγο το ΣΕΚ από το μουντό τοπίο της Παιδείας και του ΥΠΕΠΘ.

 

Στέρτσος Μπάμπης